loading...
вια2мυѕιc
عـــلی@محمد بازدید : 32 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

حمید عسکری

دانلود آهنگ “ چشمای تو ” از حمید عسگری

چشمای تو

من فکر چشمای توام تو بیخیال قلب من
با من بمون تنها نرو قید همه چی رو نزن
دیگه فکر نمی کنم که یه روزی برمیگردی
به چه قیمتی منو به خودت وابسته کردی
انقدر غمم زیاده که دارم می سوزم اینجا
ولی تو خیالتم نیست که دارم میمیرم اینجا
قلب من آروم نمیشه از روزی که رفتی بی من
دیگه برگشتی نداره می دونم دلگیری از من

دانلود با لینک مستقیم :
دانلود آهنگ “ چشمای تو ” حمید عسگری

حجم = ۵/۲۹ مگابایت | مدت = ۳:۴۹ دقیقه | فرمت فایل = MP3 | کیفیت : ۱۹۲

 دانلود آهنگ “ چشمای تو ” حمید عسگری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش اومدین به بیا تو موزیک امیدوارم خوش بگذره نظر یادتون نره < -->
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون دربراه وب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 336
  • بازدید سال : 1,952
  • بازدید کلی : 10,860
  • کدهای اختصاصی

    نمایش وضعیت در یاهو



    کد کج شدن تصاوير


    ハートがいっぱいおちてる

    ふわふわシャボン玉

    مارکت آگهی - درج آگهی رایگان و ویژه تصویری